Klantenservice - De wegwijzer voor al uw vragen

 

_________________________________________________________________________________________

Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op de 'meer info' knop van het artikel van uw keuze. U komt nu automatisch in het scherm met gedetailleerde informatie over het artikel. Door op de knop 'bestel' te klikken wordt het artikel in de winkelwagen geplaatst.

Indien u nog andere artikelen wilt bestellen, klikt u op 'verder winkelen'. U kunt verder winkelen door op dezelfde manier artikelen in uw winkelwagen te plaatsen. Als u wilt zien wat u in uw winkelwagen heeft verzameld, of de inhoud van uw winkelwagen wilt wijzigen, klikt u op winkelwagen rechtsboven in het scherm. Zodra de bestelling compleet is, gaat u naar de pagina 'winkelwagen', controleert u de inhoud van uw winkelwagen nogmaals en klikt u op 'volgende stap'. U vult uw gegevens in en klikt vervolgens weer op ´volgende stap´. Nadat u de verzendmethode en betaalmethode gekozen heeft, is de bestelling geplaatst. U ontvangt direct per e-mail een orderbevestiging met de bestelgegevens. Deze kunt u uitprinten.


Indien u geen bestelbevestiging krijgt, is uw bestelling waarschijnlijk wel gelukt, maar is de bevestiging waarschijnlijk blijven hangen in een spamfilter. Het kan ook zijn dat u per abuis een verkeerd e-mailadres heeft ingevuld. Neemt u voor de zekerheid dan even contact met ons op.

<< terug naar boven

Hoe kan ik betalen?
U kunt op vier manieren betalen:
- Elektronisch betalen via iDEAL (kosteloos). Dit is de snelste methode, maar dit kan alleen als u kunt internetbankieren.
- Overschrijving via uw bank (kosteloos). Nadat u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail. Hierop vindt u alle gegevens die u nodig heeft voor de betaling. Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling per omgaande aan u verzonden.
- Betalen met creditcard Visa/ MasterCard (kosten: +2,95%).

- Achteraf betalen met AfterPay (kosten: € 1,50).

Voor België:
- Vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen met Bancontact/ Mistercash (kosteloos).
- Overschrijving via uw bank (kosteloos). Nadat u uw bestelling heeft afgerond, ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail. Hierop vindt u alle gegevens die u nodig heeft voor de betaling. Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling per omgaande aan u verzonden.
- Betalen met creditcard Visa/ MasterCard (kosten: +2,95%).
- Achteraf betalen met AfterPay (kosten: € 1,50).

 

Hoe werkt iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is gebaseerd op de techniek van internetbankieren en hanteert dezelfde beveiligingstechnieken. Dit betekent dat iDEAL net zo veilig is als internetbankieren. 

iDEAL is beschikbaar voor consumenten die internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, ING/ Postbank, Rabobank, Regio Bank, SNS Bank, Tridos Bank, Van Lanschot Bankiers of Knab. Consumenten die internetbankieren kunnen direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat zij zich daarvoor behoeven aan te melden.

Betalen met iDEAL kunt u in een paar stappen:
- U bestelt een artikel.
- U kiest iDEAL als betalingsmethode.
- U selecteert de bank waar u online uw zaken regelt.
- U komt direct in het internetbankieren-programma van uw bank.
- Alle gegevens van uw aankoop zijn al ingevuld.
- U keurt de betaling goed.
- U keert terug naar de webwinkel. Bestelling en betaling zijn geregeld.

 

Achteraf betalen met AfterPay

AfterPay voert voor ZorgVoordeelwinkel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij ZorgVoordeelwinkel.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van €500,00 als u voor het eerst betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €750,00. Voor Belgische klanten, respectievelijk €350,00 en €750,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar
privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd
contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Deze betaalmethode is helaas niet beschikbaar voor bedrijven. Bestelt u voor een instelling en wilt u op rekening kopen, dan kan dat in veel gevallen. Neemt u dat geval telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 0294 269 851. U kunt ook een 
contactformulier invullen.

 
<< terug naar boven

Kan ik het artikel op een ander adres laten bezorgen?
Jazeker. U kunt bij het invullen van de bestelgegevens een ander afleveradres opgeven (bijv. een werkadres of als cadeau bij iemand thuis). De factuur wordt altijd naar het factuuradres gestuurd. Indien u wilt dat de factuur met de bestelling meegestuurd wordt, kunt u dit tijdens het bestelproces in het opmerkingenveld aangeven. Ook kunt u gebruikmaken van PakjeGemak. Met PakjeGemak bepaalt u zelf waar en wanneer u uw bestelling ophaalt. U kunt kiezen uit één van de 2.400 locaties aangesloten bij PakjeGemak. 


<< terug naar boven

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
ZorgVoordeelwinkel berekent geen verzendkosten voor orders vanaf € 75,- (Nederland en België). Voor bestellingen daaronder berekenen wij € 5,90. Alle bestellingen worden altijd verzekerd verzonden.  


<< terug naar boven

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Over het algemeen zijn de artikelen op voorraad. Wij streven ernaar uw bestelling al de volgende dag te leveren. Mocht u een andere datum wensen dan kunt u dit aangeven in het opmerkingenveld bij uw bestelling. Indien de levertijd onverhoopt problemen geeft, ontvangt u hierover bericht.


<< terug naar boven

Kan ik een bestelling annuleren?
Mocht u onverhoopt toch af willen zien van een bestelling dan brengt dat geen kosten met zich mee. Wel dient u dit zo snel mogelijk per e-mail aan ons door te geven.


<< terug naar boven

Kan ik een bestelling retourneren?
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product (m.u.v. hygiëne artikelen) te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Neemt u in dat geval altijd eerst even contact met ons op. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. ZorgVoordeelwinkel.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door ZorgVoordeelwinkel.nl in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument ZorgVoordeelwinkel.nl de herroeping meldt. Tenzij ZorgVoordeelwinkel.nl aanbiedt het product zelf af te halen, mag ZorgVoordeelwinkel.nl wachten met terugbetalen tot ZorgVoordeelwinkel.nl het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. ZorgVoordeelwinkel.nl gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. 

<< terug naar boven

 

Heeft u een klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

 

Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

ZorgVoordeelwinkel.nl

Ankeveensepad 1 B

1394 GW  NEDERHORST DEN BERG

Telefoon: 0294 269 851

E-mail: contact@zorgvoordeelwinkel.nl

 

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar ZorgVoordeelwinkel.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

 

<< terug naar boven